zondag 12 juli 2015

Varen - dag 3

Ik word gewekt met regen dus draai ik me nog maar eens om. Rond half 8 gaat de motor aan en zijn Rudi en Diane al in rep en roer om te vertrekken, ik kom boven water wanneer we in het kanaal van zuid Beveland zijn. Nino is kletsnat want heeft in de regen gelopen en ook Dianeke ziet er wat verwaterd uit. De verwarming wordt opgezet want de temperatuur, in vergelijking met de twee vorige dagen, is zeer laag. Tja 3 dagen na elkaar mooi weer dat kan niet met mij er bij! Maar we klagen niet want het was een super weekend. Wanneer we aan de spoorwegbrug komen, vraagt de man of 'Dolfijn' wat gas wil geven want de sluis staat open en dan kunnen we nog mee. Ja Solveig - Dolfijn what's is in a name? Als je ziet wat een gekke namen sommige boten hebben en dan communiceren via een walkie talkie systeem - niet simpel :-) Na 5 uurtjes varen zien we de skyline van Antwerpen opnieuw. Home sweet home!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten